[DIARI BJBHB #2] ~ Perkhidmatan Coaching and Mentoring

Sunday, April 26, 2015

Assalamualaikum

Ohayou gozaimasu! 
おはようございます
(Selamat pagi)

Minasan, ogenki desuka?apa khabar?
Saya sihat Alhamdulillah
Semakin sihat serta bertambah semangat setelah balik dari 
Seminar Hidup Luar Biasa bersama Dr Azizan Osman
yang diadakan di Menara PGRM, Cheras minggu lepas

saya yang pakai skirt tu okay :) kiri saya ialah editor BJBHB kesayangan saya iaitu Fuyu-chan serta di kanan saya pula ialah business partner yang sama-sama run BJBHB nie iaitu Nana-chan, amacam?cun tak dia hohoho^^

Dr Azizan Osman sangat hebat
banyak tips dan cerita2 inspirasi yang dia kongsikan masa seminar tu yang sangat membakar semangat kami untuk terus menerus membangunkan BJBHB sebagai portal pembelajaran Bahasa Jepun secara online yang pertama di Malaysia nie. InsyaAllah, minna doakan kami yang terbaik okay

Sebagai pengasas BJBHB, saya sangat3 ingin jadikan BJBHB sebagai platform untuk 
ramai orang belajar bahasa Jepun dengan harga yang lebih rendah dan ternyata berkesan. Dan bukan sekadar belajar bahasa Jepun saja, tapi saya mahu agar semua ahli kelab BJBHB agar sama-sama
mengaplikasikan semua nilai-nilai positif masyarakat Jepun dalam kehidupan masing-masing
untuk sama-sama memajukan negara Malaysia nie

Yah, saya mahu sama-sama hidupkan semula 
Dasar Pandang Ke Timur yang suatu masa dahulu pernah
secara aktif diterapkan dalam membangunkan negara :)
amin!moga Allah permudahkan usaha kami!^^

Oh ye, bercakap tentang perkhidmatan yang BJBHB sediakan selama nie,
kami menawarkan perkhidmatan forum tutorial Bahasa Jepun secara online dengan hanya mendaftar sebagai ahli kelab BJBHB. 

Yuran pendaftaran hanya RM10 saja seumur hidup 
(ye betul, seumur hidup..tapi kena cepat mendaftar la sebab yuran pendaftaran ni akan naik dari masa ke semasa okay^^)

Forum tutorial yang kami jalankan adalah secara berperingkat dan mengikut silibus yang diperlukan agar ahli kelab BJBHB dapat mengambil peperiksaan antarabangsa Bahasa Jepun iaitu
Japanese Language Proficiency Test (JLPT)

Menariknya jika menjadi ahli kelab BJBHB nie selain mendapat 
perkhidmatan forum tutorial ialah
mereka juga akan diberi pilihan untuk upgrade keahlian mereka dari ahli biasa ke ahli premium

dan sebagai ahli premium BJBHB nie, mereka akan mendapat 
perkhidmatan Coaching and Mentoring!

AHA!!!gapo tu perkhidmatan Coaching and Mentoring???
nak tahu lebih lanjut, kena tunggu pos Diari BJBHB minggu depan ye hehehe

じゃ、それだけ、気をつけて!また来週
jya, sore dake,ki o tsukete!mata raishuu^^
(Okay, itu saja, jaga diri baik2!jumpa minggu depan^^)


*********************************************************************************
saya harap minna boleh tinggalkan nama dan email supaya kita akan sentiasa keep in touch http://lcp.trwv.net/lcp/incomekedua/bjbhb/46751 . Jangan lupa lawati page FB kami!sama-sama sebarkan mengenai BJBHB!arigatou gozaimasu! :D

Like page FB : https://www.facebook.com/bahasajepunbersamahoukiboshi


Follow kami juga : https://twitter.com/MBBJBHB


**Psst, boleh juga Like page official saya, https://www.facebook.com/houkiboshisensei , boleh tanya saya sebarang soalan di situ ;) **





HOUKI BOSHI
ほうき星













No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS