[DIARI BJBHB #14] Komik BJBHB

Sunday, July 26, 2015

Assalamualaikum minasan^^

お元気ですか?
Ogenki desuka?
(Apa khabar?)

Saya rasa masih ramai lagi antara kita yang dalam mood berhari raya kan? :)
Just have fun there ne..tapi jangan over..tak elok ;)
Jangan membazir..ingat tu..hehe

Tak banyak yang saya nak kongsi dalam Diari BJBHB kali nie 

actually berbakul2 tadi plan nak tulis apa tapi bila fikir balik takpe la
tak sesuai pula rasanya nak umumkan (apa yg saya plan tadi) dalam diari kali nie ngeee :p

Anyway, minggu nie saya agak teruja sikit sebab kartunis kesayangan saya, Ami-chan

dah siapkan sketches 5 karakter untuk dimasukkan dalam komik BJBHB yang InsyaAllah akan dilancarkan sempena ulangtahun ke 2 BJBHB pada bulan September nanti

Jang!!Ini la sketchesnya!!kacak tak??hihihi <3

Komik nie InsyaAllah akan dilancarkan bersama-sama dengan Buletin BJBHB yang hanya akan diberi secara percuma kepada semua ahli Kelab BJBHB. 

Jadi, kepada semua ahli Kelab BJBHB, tunggu ye pelancaran komik 
beserta Buletin BJBHB bulan September nanti!InsyaAllah ;)

じゃ、それだけ!
Jya, sore dake!
(Okay, itu saja!)



*********************************************************************************

*********************************************************************************
Ingin belajar bahasa Jepun bersama BJBHB?Ingin berjumpa dengan ramai peminat Jepun?sertai Kelab BJBHB hari ini juga!

Like page FB : 
dan PM  'Saya ingin belajar bahasa Jepun secara percuma. Bagaimana caranya?'
Admin kami akan menjawab segala persoalan minna^^


Follow kami juga : https://twitter.com/MBBJBHB

Arigatou gozaimasu!


ほうき星
(HOUKI BOSHI)


No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS