[DIARI BJBHB #15] BJBHB, upgrade!

Sunday, August 2, 2015

Assalamualaikum minasan^^

お元気ですか?
Ogenki desuka?
(Apa khabar?)

Pejam celik, dah hampir 2 tahun dah BJBHB beroperasi
rasa macam cepat sangat masa berlalu


Jang!!amacam?kakkoi tak sifu saya, Dr Azizan Osman nie..hehehehe^^


Saya ingat lagi kata2 sifu saya, Dr Azizan Osman,
'kalau dalam masa 3 tahun bisnes you tak dapat touch RM1 juta yang pertama, itu bermakna ada masalah dalam cara you menguruskan bisnes you. Sebab apa?sebab you takde ilmu & mentor'

Ye, terngiang2 kata2 sifu saya itu dalam kepala ini,
BJBHB masih lagi belum touch RM1 jutanya yang pertama,
saya akui, masa mula2 saya wujudkan BJBHB nie memang sy tidak ada ilmu bisnes yang betul

Saya hanya mulakan BJBHB disebabkan minat saja
(well, minat memang penting, tapi minat tanpa ilmu itu susah juga)

Saya mulakan dulu pon berseorangan,
sampai la saya jumpa business partners & team saya sendiri
dan walaupon perlahan, BJBHB tetap berkembang
dari hari ke hari

Jadi,
sebagai usaha untuk meningkatkan lagi fungsi BJBHB untuk menjadi 'one stop centre' untuk semua
pencinta negara Jepun di Malaysia ini, terutama dalam bidang pembelajaran Bahasa Jepun,
(dan juga untuk touch RM1 juta BJBHB yang pertama)
pihak pengurusan BJBHB sedang bertungkus lumus untuk
'mencantikkan' lagi sistem kami disamping akan melancarkan beberapa projek
pada masa akan datang khas untuk minasan (terutama untuk ahli Kelab BJBHB)

apa projek2 tu minna tunggu je la ye pengumumannya

sambil2 tu minna doakan la BJBHB dapat touch RM1 jutanya yang pertama ye
Bila ada banyak duit, macam2 yang BJBHB boleh buat khas untuk 
semua pencinta Jepun di Malaysia nie  

wawawawa bestnya! 
*Houki Boshi sudah berangan macam2 <3 *

じゃ、それだけ!
Jya, sore dake!
(Okay, itu saja!)



*********************************************************************************

*********************************************************************************
Ingin belajar bahasa Jepun bersama BJBHB?Ingin berjumpa dengan ramai peminat Jepun?sertai Kelab BJBHB hari ini juga!

Like page FB : 
dan PM  'Saya ingin belajar bahasa Jepun secara percuma. Bagaimana caranya?'
Admin kami akan menjawab segala persoalan minna^^


Follow kami juga : https://twitter.com/MBBJBHB

Arigatou gozaimasu!


ほうき星
(HOUKI BOSHI)






1 comment:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS